Saturday, March 24, 2007

Ikea.ro - Deschiderea

M-am dus miercuri la deschiderea Ikea si o sa ma duc si simbata, sa ma mai lamuresc. M-am dus, desi nu prea vroiam sa ma duc in prima zi, din motive de aglomeratie. Era urat afara si parea cel mai bun si util mod de a petrece o seara ploioasa. Si pina la urma era un eveniment monden. Vorba lui Patras, oamenii se impart in doua: cine a fost la Ikea in prima zi si ceilalti. Logic, nu? :-)

M-am dus. Am ajuns la 6:30. Parcarea Mobexpert si Bricostor, goala goluta. Parcarea Ikea, plina plinuta. De asteptat. Gasesc loc, intru in magazin, iau creionu, harta si punga galbena pe post de cos oferite chiar la intrare, refuz baloanele, ce naiba sa fac cu ele prin magazin?, si intru...

Si intru. Lume multa, evident. Unii hotariti, altii privitori, altii indecisi(ca mine). Traseul e ca un sarpe care te plimba prin tot magazinul. Ma plimb sistematic, studiez toate decorurile, pipai toate materialele, ma uit la toate prostiile, sistemele, gadgeturile. Dupa doua ore jumate ma uit pe harta unde sunt si vad ca n-am facut decat jumatate din traseu. Ma apuca deznadejdea, simt ca ma sufoc daca nu ies afara sa fumez o tigara(in magazin nu se fumeaza nicaieri, nici la restaurant). Nici o problema, nu ma deranjeaza.

Dar cum se iese? Pai foarte simplu. Ajungi din nou la locul pe unde ai intrat, cobori jos, la raionul de decoratiuni, urmezi traseul de acolo,ocolesti oamenii, pina la casele de marcat, si gata, ai iesit. Rabdarea mea s-a terminat in momentul in care o sageata care ma indrepta spre iesire m-a trimis spre o fundatura. Desteptii astupasera trecerea cu o draperie si un cos mare in fata. Am trecut prin draperie, am sprintat prin hala de autoservire, am trecut de case, mi-am aprins o tigara si am plecat. Si restaurantul se inchide la 9, asa ca n-am apucat sa incerc chiftelutele :-(

In concluzie, lasand la o parte micul meu razboi cu iesitul afara, e imposibil sa nu gasesti ceva care sa-ti placa. Gasesti tot felul de chestii misto si ingenioase, doar sa ai noroc la dimensiuni si culoare. Si inca ma intreb cum e cu stocurile? Daca imi place ceva il gasesc sigur? Nu prea imi vine sa cred.

Desi in momentul in care am iesit ma hotarasem doar pentru mobilierul de baie, dupa ce am mai studiat niste pliante, parca iese si sufrageria si dormitorul(fara dulap). Apropo de dulap(PAX), pretul care il vedeti in catalog(1400RON) e doar la usile glisante. Daca vrei si cadrul unde sa-ti pui hainele si niste polite si sertare, se mai adauga cam 900RON :-) Oricum era de 66cm latime si mie imi trebuia de 60.

Asa ca sambata ma duc iar. Eu si alti 49998 de bucuresteni. La deschidere cica au fost 10000. Si mie mi s-a parut aglomerat. Nu stiu daca o sa fie o idee buna. Ne mai auzim...

PS: Un articol mai complet aici

1 comment:

  1. Daaa, se vede bine impactul Ikea la voi acasa!! Si chiar arata foarte bine! Cel mai mult mi-a placut barul... :-))

    ne puteti vizita pe noi pe
    http://corina-si-sandi.blogspot.com/

    ReplyDelete