Thursday, March 15, 2007

Shopping martie



Desi e jumatatea lui martie, sigur ma opresc aici. Mi-am prapadit tot bugetul la tirgul de carte Amplus. Simbata, 10 martie, cu o zi inainte de dizertatie, am considerat necesar ca trebuie sa fiu acolo. Am fost. Mi-am reinoit vechea colectie Dune de la Nemira in cinstea continuarii de la Millenium Press. Nu-i asa ca arata bine? Sunt super fericit ca am gasit primele doua carti din colectia Cotidianul, Updike si Romain Gary. Acum le am pe toate(si nici una citita :-). Sper sa-mi placa "Pulberea de stele" a lui Gaiman la cit am asteptat-o. Si de abia astept sa citesc continuarea la "Wilt", a lui Tom Sharpe. M-a distrat in timpul lucrului la dizertatie si sunt curios ce mai face de data asta. Si mai sunt curios sa vad cum e tradus Pratchett :-)
  • Frank Herbert - Dune, toate 6, Nemira
  • Brian Herbert & Kevin J.Anderson - Dune:Casa Atreides, Millenium Press
  • Terry Pratchett - In camion, In nava, In excavator, Corint
  • Costi Gurgu - Retetarium, Tritonic
  • Neil Gaiman - Pulbere de stele, Tritonic
  • Lois McMaster Bujold - Blestemul Chalionului, Tritonic
  • Cory Doctorow - Un miliard de sanse, Millenium Press
  • Ben Bova - Powersat, Millenium Press
  • Marion Zimmer Bradley - Negurile vol.II, Nemira
  • Alfred Brester - Omul demolat, Nemira
  • Jerome K. Jerome - Trei pe doua biciclete, Corint
  • Tom Sharpe - Alternativa Wilt, Polirom
  • John Updike - Centaurul, Cotidianul(Univers)
  • Romain Gary - Ai toata viata inainte, Cotidianul(Univers)
Stau si ma intreb acum daca vechea mea colectie Dune de la Nemira valoreaza ceva(in afara de valoarea sentimentala, bineinteles). Pot sa ma mandresc ca am prima editie in limba romana sau sunt doar niste carti vechi care ocupa spatiu? Sau inca nu am asteptat destul?

4 comments:

  1. anticarii de la universitate fac o bisnita cu editiile vechi de la nemira... dune-urile cred ca-s 1-1,5 mil toate, ca se gasesc mai usor, dar chestiile care au mai disparut si n-au fost reeditate sunt si mai scumpe. acum vreo 2 ani jocul lui ender era 400, de ex, zanzibar 300 si ceva...

    deci au si valoare sentimentala, si monetara. plus ca arata mai bine decat editiile noi :P

    ReplyDelete
  2. avand in vedere ca dune a fost prima carte SF ce am citit-o nu as da-o pentru nimic in lume (iar apoi fundatia). ba nu! mint! pentru milioane de euro, vila la munte si la mare cred ca as sta pe ganduri :D
    sfatul meu ar fi sa le pastrezi. niciodata nu se stie cand iti vor fi folositoare :)

    ReplyDelete
  3. daca stau bine sa ma gindesc, dune e prima carte pe care am cumparat-o de la nemira. bine, m-ati convins. nu le dau. da chiar arata mai bine decit astea noi?

    ReplyDelete
  4. Da, mult mai bine:) Nici eu nu le-as da. Poate doar la schimb cu varianta in engleza:)

    ReplyDelete