Monday, January 29, 2007

Academica

Am scapat. Cu bine sper. Promit ca e ultima sesiune. Nu mai fac. Patru examene intr-o singura zi, de la 8 la 14. De data asta baietii de la master s-au intrecut pe ei.

Ce a fost in mintea mea cand m-am inscris? De armata scapasem, cred ca am vrut putina glorie academica. Mai tirziu cu 30 de milioane si 3 semestre de sesiuni si teme, cu ce m-am ales? Cu nimic, in afara de o diploma (la ce-o fi buna in afara sa ma angajez la stat cu ea?). Cred ca trebuia sa ma astept la asta totusi. Master online facut de profi romani... Evident ca materialele erau aceleasi ca la offline, ppt-urile nu foloseau la nimic daca nu vedeai live explicatiile profesorilor, cursurile stufoase si un limbaj de lemn... Nu la toate cursurile, unele erau facute chiar ok, dar cu o floare nu se face primavara.

Partea buna e ca m-am invatat minte in sesiunea asta. Nu m-am stresat prea mult. Am trimis cursurile si rezumatele pe gmail si am telecopiat. Fara rusine. Ca nu era cazul.

Si mai mult ma bucura faptul ca doamna profesoara Bodea, conducatoarea masterului, a recunoscut ca unele cursuri au 'lipsuri' si nu s-au adaptat notiunii de master online. Problema cred ca e mult mai mare de atit. Si cursurile de la offline sufera de problema lipsei de continuitate a continutului. Nu dau impresia ca sunt un intreg. Nici nu cred ca ar fi posibil. Probabil ca asta e diferenta intre un master si un curs. La un curs de management al proiectelor, facut bine (adica adus din afara :), omogenizarea notiunilor si succesiunea logica a lucrurilor sunt convins ca erau mult mai bune.Ma uitam pe cursurile de ACCA ale Simonei. Chiar poti sa inveti dupa asemenea cursuri. Complete si bine scrise. Nu trebuie sa alergi dupa definitii prin alte parti. Acronimele sunt aceleasi pe tot parcursul cursurilor si fiind in engleza au chiar un sens. Drept e ca nu poti sa dai patru examene pe zi :-)

E, cam asta. Bine ca am scapat. Mai am dizertatia: "Managementul proiectelor open-source". Deja ma simt mai destept ;) Ne mai auzim...

No comments:

Post a Comment