Friday, January 26, 2007

Cea mai frumoasa perioada a anului...

Clar, decembrie nu e luna mea. Cumpararea (si mai ales ghicitul) de cadouri e o sarcina grea. Am investit putina mea energie in urmatoarele activitati:

Cumparat si ales cadouri
  • 4 seri la rind in Carrefour,Metro si Plaza
Impachetat cadouri
  • 1 zi
Dus acasa de Craciun la Pitesti la mama
  • 2 zile
Dus si la socrii la Curtea de Arges
  • 1 zi (din pacate pentru noi, orice excursie in zona trece invariabil prin cele doua locatii :-)
Revelion
  • 1 noapte - in Backstage
Concediu
  • 2 saptamini (am stat acasa si-am citit, ceea ce e un lucru bun, dar n-am facut nimic din celelalte lucruri care trebuia sa le fac, ceea ce e un lucru rau. Din pacate nu sunt multi tasking si daca-mi place o carte si nu arde... Nevasta-mea e de alta parere :-)
M-am intors la serviciu
  • Am deadline pe 2 februarie. Punct.
Sesiune
  • Pe 28 ianuarie am 4 examene la master. Asa ca acum stau acasa si 'invat'.
Nu am mai scris nimic pe blog din 17 Decembrie. Azi m-a apucat din nou cheful din doua motive:
  • invat, si e foarte plictisitor...
  • am mai primit o vizita pe blog, sau poate chiar doua? Trei? Devine palpitant...
So, cam asta e. Ma apuc incet incet sa-l aduc la zi. Ne mai auzim...

No comments:

Post a Comment