Friday, January 26, 2007

Luna cadourilor


Nu degeaba i se spune luna cadourilor. Citeva le-am primit, multe le-am cumparat. Nevasta-mea spune ca dau prea multi bani pe carti. Cred ca are dreptate, mai ales ca am deja o coada foarte mare. De cind a reinceput Nemira sa reediteze, de cind am descoperit Tritonic, vad ca si Corint are o colectie destul de interesanta, cumpar mai mult decit pot sa citesc. Mai sunt abonat si in fiecare miercuri la cartea de la Cotidianul, din care n-am citit inca nimic...

E ceva de groaza. De fiecare data cind ma duc in Carrefour la cumparaturi, musai ma premiez cu cel putin o carte pentru timpul pierdut. De fiecare data cind am ocazia ma duc in Carturesti (bine ca e linga mine) si ma invirt printre rafturi. Pina acum nu s-a intimplat sa nu gasesc ceva. Daca nu e SF, gasesc eu , nici o problema. Incerc sa-i explic sotiei mele ca daca nu le iau acum, nu le mai gasesc. Am patit-o de citeva ori si alergam pe la anticariate dupa ele. Deja am apucaturi de colectionar. Nu ratez nici un numar din Cotidianul de miercuri si nici o editie din Nautilus. La gramada, fara sa ma uit daca e posibil sa-mi placa sau nu. O fi bine, o fi rau? Sper numai sa am timp sa le citesc...

Ne mai auzim...

No comments:

Post a Comment