Saturday, July 5, 2008

Bestfest 2008 - Ziua 1

Lume destul de multa pentru prima zi.

Image1916

Fata de anul trecut a aparut inca o scena mare aproape de intrare. Din pacate concertele se suprapun, asa ca trebuie sa stii foarte bine ce vrei.

Am ajuns la fix pentru Alanis. Concert misto, public receptiv. Berea cam slaba :-(

Image1917

Hand in a pocket. La bis cinta Ironic!

Urmatorul concert, Unkle pe scena Heineken, se suprapune cu Cypres Hill. Deschidere instumentala realmente bestiala la Unkle, un sound rock care m-a facut sa ramin. Din pacate doar pentru 10 minute, luand decizia, proasta as zice, sa ma duc in partea cealalta, la Cypres Hill. Care Cypres Hill destul de ok, da nu m-a dat pe spate. Insane!



Am vrut sa-mi iau tricou. Surpriza, nu aveau decit XXL pentru barbati. Cica numai de astea au primit. Pacat...

Am vrut sa ma intorc la Unkle. Care se terminase. Am plecat pina in Hard Rock Cafe. Unde nu stiu cine cinta (era tipu' mai grasut din fosta echipa de la Circotasii). Oricum am auzit un ACDC - Thunderstruck si Sweet child of mine care mi-au facut seara. Cam asta...

Mai multe poze aici, mai multe filmulete, aici.

No comments:

Post a Comment