Thursday, July 24, 2008

Metallica, The Second Coming

Dupa 10 ani... In sfirsit. Concert demential, vreme la fel, organizare excelenta.

Am intrat pe la 6, odata cu ploaia. Coada mica la intrare, la fise, la bere.

Image2124

Ocupat loc in A, 2 beri, o cola(ca sunt cu masina), o buda, incepe Sword. Sunet cam prost, dar oricum, au mai dezmortit atmosfera.

Stadiounul deja plin. Se opreste ploaia.

Image2135

La 9 si 10, Ecstasy of Gold. Lumea inebuneste... Se aprind luminile, Creeping Death. M-am uitat de atitea ori la deschidere pe Youtube, dar nu se compara cu realitatea. Die, die, die...

Setlist standard pentru vara asta:

Creeping Death
For Whom the Bell Tolls
Ride The Lightning
Harvester Of Sorrow
Welcome Home (Sanitarium) (in loc de Unforgiven, slava domnului :-)
The Four Horsemen
...And Justice For All
No Remorse
Fade To Black
Master Of Puppets
Whiplash
Nothing Else Matters
Sad But True
One
Enter Sandman
----------------------
Last Caress (din pacate no Motorbreath)
So What
Seek & Destroy



A plouat aproape tot timpul concertului. S-a oprit putin pe la Whiplash si Nothing Else Matters, dar pe cine mai interesa asta? Nu stiu cum s-a auzit din spate sau tribune, dar eu am auzit cel mai clar publicul cintind la Nothing Else Matters. Care a iesit foarte, foarte misto. Sunet foarte bun (am stat in A, central). One a fost singura piesa cu "efecte", in rest doar baietii si ecranul mare din spate. Care a facut toti banii. Vorba lu' nevasta-mea: "I-am vazut cosurile lu' Hetfield". Foarte misto faza cu degetele de la Enter Sandman. Si regia foarte buna la transmisia pe ecrane. Hammet avea o chitara cu Dracula :-) Sper ca in onoarea noastra.

Baietii de nota 10. Au promis ca mai revin, cu noul album. I'm in, si probabil multa lume care astepta ca Metallica sa se intoarca la origini. Hell ya!

Image2148

Ploaia a stat fix la terminarea concertului. La plecare, aglomeratie evident. Am profitat de asteptare si mi-am mai luat un tricou.

Image2162

Am ajuns la masina murat pina in sosete, dar cu un rinjet pe fata. Am pus Battery si Blackened si m-am dus sa ma culc. Incepe numaratoarea inversa pentru Maiden...

Mai multe poze aici. Mai multe filmulete aici.

4 comments:

  1. am fost si la Sofia doua zile dupa bucuresti.

    baietii au cantat la fel dar publicul cred ca a fost mai misto. 60000 oameni. un steag al Bulgariei pe care scria "Harvester of sorrow" pe care l-a fluturat un pic Kirk. sper sa mai vina si la anul si poate pana atunci se gaseste si la noi un stadion mai mare :-(

    ReplyDelete
  2. misto ca ai fost si la sofia. bulgarii stiau versurile?

    mda, pacat de stadion...

    ReplyDelete