Tuesday, July 8, 2008

Bestfest 2008 - Ziua 3

Cea mai obositoare zi. Am ajuns si mai devreme azi pe la 6. Kraak and Smaak placuti. Fata cinta foarte bine. Urmeaza Stereophonics. La inceput mi-au placut. Dar la un moment dat mi-a pierit tot cheful. Parca toate melodiile semanau intre ele...

M-am mutat la Sunrise Avenue dar se auzea cam prost. M-am intors la Roisin Murphy. Cam prea ciudata pentru gusturile mele. Si era si un pic cam dezbracata pe scena. Nu ca m-ar fi suparat asta prea mult :-).

Intre timp, in fata la Nelly lumea se aduna. O groaza de lume. O groaza de pusti. Incercau sa ajunga in fata sa se uneasca cu gasca, dar nu prea reuseau. Se opreau ca un dop in multime... Ma rog, concertul a fost ok. Nelly s-a cam ingrasat (are un fund mare rau de tot). A inceput cu piesele vechi Like a Bird, Turn Off the Light. In rest, show profesionist. Incheierea a fost cu All Good Things (Come to an End).



Cam asta. Mi-a placut parca mai mult anul trecut. Organizarea a fost mai buna anul asta. Festival mai mare. Si urmeaza si After Shock. Sa vedem, sa vedem...

Mai multe poze aici. Mai multe filmulete aici.

No comments:

Post a Comment