Wednesday, July 9, 2008

Good To Be Bad 2008, Romania

Am ajuns pe la 6:30. Tineam neaparat sa-i vad pe cei de la Iris. Prima chestie care m-a izbit a fost zona B. Foarte departe. Si zona A era uriasa. Ma rog. Bine ca aveam in A. A doua chestie a fost ca nu era bere. De abia adusesera butoaiele si era calda si iesea numai spuma. Nenea a zis ca peste o ora. Bine... Mi-am luat o cola si m-am asezat in fata.

Iris au inceput la 7 fix. Mie mi-au placut. Minculescu arata cam rau. Public destul de receptiv pentru caldura care inca era. Sau cel putin asa s-a vazut din fata. Am urlat si am batut din palme pentru fix o juma de ora, cu tot cu bisul Floare de iris.

Image2006

S-a terminat Iris, hai dupa bere. Surpriza, era coada!

Image2008

Am stat jumatate de ora. Si cred ca fost putin, dupa cite am mai auzit. Lumea era disperata. Unii beau berea acolo pe loc, sa ia cit mai multe si sa poata sa si le transporte. Baietii de la Bergenbier depasiti rau, rau de tot. Prietenii stiu de ce...

Am ajuns inapoi fix cu 5 minute inainte de Def Leppard. Au deschis cu Rocket, au incheiat cu Let's Get Rocked. Am aflat ca Love Bites. Nu sunt eu cine stie ce fan, dar mi-au placut.

Image2010

Whitesnake au inceput la 10 si ceva. Coverdale suna cam ciudat cind vorbea cu publicul. Parca se tinea sa nu tipe. In timpul melodiilor urca destul de mult. Desi parca nu se auzea asa clar. Si se apuca tot timpul de organele genitale. Sper ca pentru fetele din primul rand :-)

Image2034

Una peste alta showul a fost ok, desi ma asteptam la mai mult, mai ales din partea publicului. Setlistu a fost cam asta. Nu au cintat Crying in the Rain, in schimb au cintat Soldier of Fortune. Is this love, Ain't no love (departe de versiunea asta), Here I go again. Au incheiat cu Burn.



La iesire, puhoi de lume:
Image2038

In afara de partea cu berea, a fost un concert super ok.

Mai multe poze, aici.

Update: Mai multe filmulete, aici.

No comments:

Post a Comment